24 november 20.18

Pluggar som ett svin! Kan koncentrera mig bättre idag. Mycket med skolan nu, jobbigt. Skolan går först har jag börjat säga, känns fruktansvärt konstigt när jag säger de " skolan går först" haha! inte mina ord.

så grym






Ska till bibloteket imorgon och låna om boken " räcker det om jag älskar dig". Skitbra! Hade med mig den på semstern, men hann aldrig läsa slutet. Så kan jag ha den till skolan, smart va :) Slipper jag läsa en helt ny bok.
Plus att jag får veta hur den slutar.



Bild från flygplatsen i New york ;)

Nu,  packa idrottsväskan& ta fram kläder jag ska ha på mig och göra ett varmbad med skum och värmeljus, mysigt. och plugga..
heeejdå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0