<3snö

snö snö snö snö!!!!

Har inget att blogga om. Typ, har bara varit i skolan.  Började plugga dirket jag kom hem. Fick hoppa över träningen idag igen. Jävla skolhelvete -.- Ska borsta bizzarna snart och lägga mig i min sköna säng. Jag försöker spara pengar till en läcker dubbelsäng, vilket inte går så bra. Varje gång jag får pengar tar jag slut på dom dirket. Gick bra förra gången ända tills vi skulle åka på semstern, ingenting kvar! inte okej. snön är underbar, förstår inte dom som inte gillar det. De e kul och mysigt ;)




stort vackert leende, jag är happy!





Johanna'me Bilder från skolan.

Kommentarer
Postat av: wg - den bästa.

vi är vackrast!

miss us <3

2010-11-25 @ 23:06:20
Postat av: Annelie

ja snö e fan bäst!

2010-11-26 @ 16:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0